پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

مومنی: استقلال حیثت خود را با جعل سند زیر سوال نمی‌برد

  • کد خبر: ۲۰۱۴۴۶
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸
مومنی: استقلال حیثت خود را با جعل سند زیر سوال نمی‌برد
محمد مومنی، عضو سابق هیات مدیره استقلال معتقد است که بعید است در باشگاه استقلال جعلی صورت گرفته باشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمد مومنی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال ممکن است رنگی عمل کند، گفت: «نظر من این است که فدراسیون فوتبال نباید رنگی باشد، یعنی کسی که در فدراسیون فوتبال کار می‌کند، نباید علایق رنگی خود را به یکی از این دو تیم با حمایت بیشتر نشان دهد و اولویت افرادی که در فدراسیون کار می‌کنند باید قانون باشد. گلایه‌های اخیر نشان می‌دهد که بعضی‌ها در فدراسیون فوتبال جانبدارانه کار کردند و باعث شدند تا یک تیم به عرش برود و تیم دیگر در قعر بماند.»
این عضو سابق هیأت مدیره استقلال در خصوص مطرح شدن مجدد بحث واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس این‌گونه صحبت کرد: «حقیقتاً واگذاری این ۲ باشگاه کار بسیار سختی است، سخت است که این دو تیم را با آن همه پشتوانه به یک فرد واگذار کنند. قطعاً در این مسیر نهاد‌های دیگر به وزارت ورزش کمک خواهند کرد تا اهلیت فرد خریدار مشخص شود. بحث واگذاری دو باشگاه موضوع جدیدی نیست، اما می‌توان با واگذاری این ۲ باشگاه مشکلات دو تیم را کاهش داد. فردی که با سرمایه شخصی خود این ۲ باشگاه را بخرد، قطعاً تمام تلاش خود را برای درآمدزایی خواهد کرد که این به سود دو باشگاه است.»


مؤمنی در خصوص مطرح شدن اتهام جعل سند توسط مدیرعامل باشگاه چنین نظری دارد: «این موضوع را شنیده‌ام، اما در حال حاضر تنها فدراسیون به این موضوع ورود کرده، این موضوع تنها در حد اتهام است و چیزی ثابت نشده است. حالا نمی‌توان با قاطعیت گفت که مدیرعامل باشگاه جعل سند کرده است. بعید می‌دانم که باشگاه حیثیت چندین ساله استقلال را با جعل سند زیر سؤال ببرد. به هر حال استقلال در آسیا نام بزرگی دارد و این موضوع باعث آبروریزی این باشگاه در آسیا می‌شود.»
او در پایان می‌گوید: «علاوه بر این خطیر فرد باهوشی است و کاملاً به مسائل حقوقی اشراف دارد. او با وجود اشراف کامل به قوانین، نمی‌آید مدارک فدراسیون فوتبال را جعل کند. امروز هم اتهام دیگری علیه خطیر مطرح شده که آن جعل امضا و اثر انگشت هیأت مدیره است، مطرح شدن این موضوعات در این شرایط که استقلال روی ریل پیروزی قرار گرفته، چیز عجیبی نیست و می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->